Verander Uw Advertenties In Een Boomerang Die Leads Terugbrengt Met Deze META Strategie

Gepubliceerd op 9 september 2024 om 09:54


Heeft u ooit gehoord van retargeting?


Het is een marketingmethode die gebruikt wordt om advertenties om te zetten in een lamborghini die de rijkste mannen en mooiste dames in de stad aantrekt, u als een boemerang terug naar de showroom volgt en klaar zijn om ter plekke hun zakken leeg te maken.

 

Simpel gezegd: het zorgt ervoor dat uw advertenties worden afgeleverd bij de perfecte klanten die keer op keer zullen kopen.

 

Het is zo geweldig en simpel dat het illegaal zou moeten zijn…

Laten we eens kijken hoe het werkt:


Retargeting gaat u geld opleveren

 

En het begint allemaal met een ‘customer journey’. Heeft u ooit van die term gehoord?

 

Klanten kopen niet zomaar bij u, als ze dat zouden doen, zouden u, uw buurman en zijn speurhond nu rijk zijn.

 

Er is een heleboel wegen en wikken van de voor- en nadelen die een prospect doorloopt voordat hij een product koopt.

 

En het volgende, is waarom je hier aandacht aan moet besteden: Omdat u na de derde stap van het afwegen in hun gezicht moet staan, anders kopen ze bij uw concurrent.

 

De stappen van de ‘customer journey’ verlopen als volgt:

1. Prospect wordt zich bewust van een probleem of behoefte.

  1. Prospect besluit er iets aan te doen.
  2. Prospect zoekt mogelijke opties en oplossingen op.
  3. Prospect kiest een optie en bekijkt verschillende leveranciers.
  4. Prospect koopt bij een leverancier.


Ziet u dat u er vanaf nummer drie bij moet zijn?

 

Goed nieuws, dat mag, want ik zal u vertellen hoe.

 

Het slechte nieuws? Millennials hebben de aandacht span van een goudvis.

 

En dat is het #1 probleem dat we als eerste moeten aanpakken... Als we dat niet doen, zal uw geld imploderen. Dat wilt u toch niet?

 

Zo gaan we de aandacht span van de goudvis fixen:

 


Bombardeer ze met alles wat nieuw is.

 

De nieuwste smaken ijs, de nieuwste Mercedes Benz en de meest legendarische drugs aller tijden.


Ik maak maar een grapje, ongeveer... Ik zal dit even snel toelichten.

 

Stel je voor dat 701 mensen erover dachten om uw product te kopen en u de ENIGE leverancier bent waarop deze mensen kunnen vertrouwen. Dan zou u waarschijnlijk elk van die 701 prospects in trouwe klanten kunnen veranderen.

 

Met retargeting kunt u bijna precies datgene doen.

In plaats van steeds dezelfde advertentie te tonen, re-targeten we datzelfde publiek met nieuwe informatie.

 

Misschien in de vorm van video's, reels, flyers... noem maar op!

 

We willen gewoon in hun gezicht zijn voordat ze aan hun probleem denken en als het zich voordoet...

 

POEF!

 

Bent u gelijk in hun gedachten, omdat ze uw advertenties al eerder hebben gezien en ze weten dat u hun problemen kunt oplossen.

 

Om ervoor te zorgen dat je deze solide methode niet verwart met het opbouwen van 'merkidentiteit'.

 

Ik heb een duidelijk overzicht gemaakt van de verschillende... laten we het tactieken noemen, die je kunt gebruiken om nieuwe ideeën te bedenken om uw hongerige publiek te blijven vermaken met nieuwe informatie.

 

Dit zijn de exacte tactieken die ik gebruik en die mijn succes hebben verzorgt.

 

U kunt het hier krijgen <link>,


Bedank me later, nadat je een piek in je portemonnee hebt gezien ;)

 

Collin

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.