De Roze Ticket Die Onthuld Hoe U Hongerige Klanten Vindt Die Volle Prijs Betalen Voor Uw Product, Skill of Service

Gepubliceerd op 16 augustus 2024 om 15:44


Ik ben blij dat u op tijd bent, want de business geldraket lanceert bijna zonder u.

 

Het probleem dat deze reis oplost is hoe u de perfecte klanten aantrekt om uw idee, product of service aan te verkopen.

 

En ik weet dat we samen universums gaan ontdekken, maar uw klanten blijven op aarde, geen zorgen. Ze zullen niet weten wat u weet en daarom vallen ze voor deze (mens-vriendelijke) methodes.

 

De reis die een universum van geld opent in uw hersenen

 

Laten we zeggen dat u de raket betreedt als een copywriter en 10 miljoen centen hebt betaald omdat u is beloofd 100.000 miljoen centen terug zou verdienen.

 

(Copywriter = Een schrijver die gespecialiseerd is in het schrijven van commerciële teksten zoals webteksten, folders en slogans. - Google.)

 

U besloot het te doen om de buitenaardse kennis te ontvangen ,die breinen doet exploderen aan creativiteit, is u gegarandeerd ;).

 

Met uw roze kaartje stapt u de raket in, samen met een schrijver, muzikant, acteur, video-editor en cameraman - ze willen allemaal hetzelfde.

 

De deuren gaan dicht, de motoren gaan aan en iedereen wordt geadviseerd plaats te nemen.

 

* Gordel lampje AAN * 

 

Een robotstem galmt door de kamer:

“Welkom aan boord van de creatieve, geldverdienende explosie raket. Normaal gesproken doen we een rondleiding en gaan we van Mars naar Venus naar Jupiter etc... maar dat is niet zo, we willen dat je meer ervaart voor het bedrag dat je betaald hebt. Omdat het ook nieuw is voor ons, kan het zijn dat deze reis compleet mislukt en je misschien niet meer terugkomt. Tegen die tijd zal de wereld je vergeten zijn. Veel plezier!”

 

3-2-1-TAKE-OFF. “

 

De explosie in een vage roes

 

Als copywriter en geen raketwetenschapper of adrenaline junkie blaast u stoom uit elk gat.

 

U bent doodsbang en valt flauw...

 

In de vage roes, flitst u leven als copywriter voorbij en herinnert u zich ALLE lessen die u OOIT hebt gekregen in uw specifieke vaardigheid kraakhelder.

 

De duidelijkheid die u hebt gekregen is verbazingwekkend… Nu stap ik in (de schrijver van dit artikel) en ik kies ze één voor één uit, zodat de lezer (U) ze kan gebruiken om uw klanten te laten smeken om jouw vaardigheden.

 

  1. Waar zijn copywriters goed in? Zeker, een visuele roman schrijven, maar ik hoopte dat het antwoord was: een tekst schrijven die verkoopt en een reactie in stand doet brengen.

 

Het minste wat u kunt doen is zoeken naar scheuren in het pantser van een website, blog posts, flyers of andere tekst gerelateerde items van een bedrijf. U volgt dit op door contact op te nemen met dat bedrijf en te laten weten dat u het beter voor hen kunt doen.

Wees uiteraard geen complete A$$%0$e, maar wees beleefd. Reik uit met een gouden hand. En niet met de hand die u zojuist heeft geholpen uw heer Johnson te helpen bij het geven om de muren te ontwijken. Alsjeblieft!

 

  1. Het is volkomen logisch om een ​​menigte te achtervolgen die al geld uitgeeft aan reclame.

 

Zoek bedrijven die al adverteren met Google-advertenties of enig andere soort. Maak daar een lijst van, nu u zeker weet dat ze u kunnen betalen en uw service nodig hebben. Kort en eenvoudig.



  1. Er verschijnt een lijst met vragen die u uzelf kunt stellen. Deze helpen u te bepalen of het de moeite waard is om deze specifieke markt te betreden.

 

Is dit een bedrijf dat geld heeft (om mij te kunnen betalen?)

Zijn deze ondernemers geïnteresseerd in het verbeteren van hun resultaten?

Zijn deze bedrijfseigenaren gefocust op het verbeteren van hun conversies?

Kunnen ze iemand zoals ik inhuren?

Moeten ze iemand als ik inhuren?

Kan ik waarde toevoegen aan hun bedrijf?

 

Nu moet ik bekennen dat ik niet zomaar stap voor stap kan uitleggen hoe je een uitgehongerde menigte vindt. Maar dit zijn de drie principes die het dichtst bij je liggen en die je helpen er een te vinden.

 

U moet op uw hoede zijn voor bedrijven die zichzelf willen verbeteren en uw geldlens toepassen, zodat u in een oogwenk precies kunt zien hoe.

 

U wordt wakker en realiseert u dat de raket de grond nooit heeft verlaten.

 

Collin


Ps. Als u ook een raketreis wilt maken, laten we dat samen doen! In de volgende zal ik veel dieper ingaan op de GELDLENS. Dit wordt de mentaliteit van een hustler genoemd, en heeft de potentie om van elk bedrijf dat je op straat tegenkomt, een goudmijn te maken. Als u vragen hebt over dit artikel, mail mij dan, dan zorg ik ervoor dat je een roze kaartje voor de geldlens express ontvangt.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.