Wilt U De Eigenaar Worden Van Een Beroemd Bedrijf?

Gepubliceerd op 28 juli 2024 om 21:26


Als u heeft besloten om uw bedrijf naar de top te tillen en in de schijnwerpers van de roem te zetten, bent U precies waar u moet zijn.

U kunt hier even uitrusten en uw zoektocht naar die goeroe die u en uw bedrijf zal verlichten, even onderbreken.

Lees deze principes gewoon tussendoor, ik weet zeker dat ze ook voor u zullen werken, net zoals ze dat voor Coca-Cola, Amazon en Apple hebben gedaan.

Principe 1: Het zonnebloemeffect

Op 8 mei 1886 werd er een drankje gecreëerd door Dr. John Stith Pemberton. Het was letterlijk suikerwater en na SLECHTS 9 jaar bracht het een miljoen glanzende dollars op. (Een miljoen was VEEL in 1895).

Dat drankje was Coca Cola en het principe dat Dr. Pemberton gebruikte (tot op de dag van vandaag) is zijn klantenobsessie. Het is een obsessie om in elke behoefte van de klant te voorzien.

Stel u eens voor dat u een zonnebloemboer bent, zonnebloemen plant en ze observeert. Het interessante aan zonnebloemen is dat ze hun hoofd kantelen en de zon van oost naar west volgen.

En stel uw nu eens voor dat uw bedrijf die zon is en dat de zonnebloemen uw trouwe klanten zijn... Ziet u hoeveel voordeel uw bedrijf in hun leven kan hebben?

Zonnebloemen zijn geobsedeerd door de zon en kunnen er geen genoeg van krijgen.

Hoeveel colavarianten en -smaken zijn er op de markt?
In hoeveel landen kun je het krijgen?
Is het gemakkelijk te koop voor een groot publiek?
Is er behoefte aan het product?

JA!

Ik weet het , ik weet het, Coca Cola is misschien geen 'ethisch correct' product, maar er valt veel te leren van de obsessie om te voldoen aan de behoeften van hun perfecte klant.

U, als bedrijfseigenaar, weet het beste dat u alleen een succesvol bedrijf kunt worden door de hoeveelheid voordeel die u kunt bieden aan het leven van andere mensen.

En hoe groter de schaal is van hoe u dat doet, hoe beroemder u zult worden.

Principe 1: Een obsessie om je klanten te bevoordelen

Principe 2: Alle roem voor de man het met grootste brein



We leven in een razendsnelle wereld en overal is concurrentie.


Het is alsof je in 1888 door de straten van Engeland loopt en voortdurend bibbert.

Niet omdat je verslaafd bent aan suikerwater, maar omdat Jack the Ripper uit een steegje kan komen en je bedrijfsideeën kan stelen.

Voor dit volgende principe wil ik nog verder teruggaan. 2000 v.Chr.

Het boerenvak was ongelooflijk! Ze verbouwden allerlei soorten voedsel, gingen op groepsjacht en waren meester van architectuur.


Maar er was een probleem, de winter kwam eraan.

En alles met alleen mankracht klaarmaken was energievretend, net als een marathon lopen zonder water. Dus wat ze deden was: ze zetten hun ‘innovatieve brein’ aan.

Menselijke ploegers werden koeienploegers, menselijke tilhulpen werden kraanarbeiders en menselijke machinebedieners werden AI-robots.

Het is in uw beste interesse om dit principe te onthouden, verwerken en internaliseren. Het zal wonderen met zich mee brengen.

Principe 2: Schakel uw innovatieve brein in en zoek naar manieren om uw bedrijf voortdurend te verbeteren.


Principe 3: Een man die tegenzijn wil overtuigd is,
is nog steeds van dezelfde mening.

 


Dit laatste principe gaat over het bouwen van het fundament van uw vertrouwen, loyaliteit en ethische waarden.

 

Dit is het absolute topprincipe van alle beroemde bedrijven die u kunt opnoemen en bedenken.

 

Ik heb besloten om dit heel specifiek en gedetailleerd te maken en dit ALLEEN te maken voor degenen die serieus zijn over hun zakelijke verlichting en dromen om de hoogste rangen van het bedrijfsleven te bereiken.

 

Als u de man of vrouw bent die de wereld gaat veranderen, zou ik het een eer vinden om het met u te delen.

 

Om de meest gedetailleerde en specifieke 3e zakelijke drijfveer te lezen, klik dan hier.

 

Een man die tegen zijn wil overtuigd is, is nog steeds van dezelfde mening.

 

Maak deze wereld geweldig en heb er plezier in.

 

Collin

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.