Jouw advertenties genereren geen geld.
Precies dat probleem had ik twee weken geleden ook…
En precies een week later, besloot één van de best draaiende online marketing platformen, de oplossing te delen, waarna ik mijn probleem kon laten rusten in vrede.
In dit korte artikel ga ik het geheim van de 'grote jongens' delen.
Het lijkt erop dat de meeste marketeers meedoen voor de lol
Het is gek voor mij dat 87% van de marketeers advertenties schrijven zoals clowns.
Waarom zeg ik dat? Nou, omdat ze gewoon advertenties maken om een soort circus op te zetten.
We moeten even terug naar de basis en begrijpen dat we adverteren om geld te verdienen en niet voor entertainment doeleinden. Dan kan je beter nu Netflix opzetten.
Wij als marketeers maken advertenties om onze business in leven te houden en dat doen we met GELD. Dat is het bloed van elke business.
92% van de marketeers denkt dat advertenties gewoon ‘leuk’ en ‘grappig’ moeten zijn, of voor 'brand-building'.
Laat het opbouwen van uw merk nu even rusten tot het moment waarop je daadwerkelijk een merk hebt. (Een bedrijf met heel veel geld).
Dus! Hoe maakt u een advertentie die geld genereert?
Simpel, één stap lead generatie.
Één stap lead generatie laat het bloed van elke business vloeien
Het doel van één stap, is om een bod te maken in je advertentie die ervoor zorgt dat jouw prospects direct kopen wat jij te bieden hebt.
Kijk eens mee daar dit voorbeeld van Domino’s:
Dit is een goed voorbeeld van één stap lead generatie.
Het is goed gegaan. Ik laat het je zien met een snelle analyse.
Bod: Gratis knoflook brood (bij het gebruik van een simpele code).
Direct response: prospects downloaden de app of bestellen via de website.
klaar.
Het is goed omdat het een advertentie is met een AANBOD.
Dit zou jij ook moeten toepassen in je eigen advertenties en het is simpeler dan je denkt. Kijk.
Één simpel principe om te gebruiken voor jouw,
één stap lead generatie, succes verhaal
“Kies tussen verkoop aanvragen"
Simpel gezegd: Je maakt een advertentie, voeg een aanbod toe en gooit het op het internet zodat mensen er op klikken en er gelijk van kopen.
Dat is de één stap.
Wij laten het in ons voordeel werken. Want als jij precies weet op welk publiek jij moet inzoomen, ben je binnen.
Ik heb een eenvoudig verzoek.
Om zelf ook meer te leren, zou ik graag zien hoe jij de één stap leadgeneratie toepast in jouw advertenties.
Als je mij verder op weg wil helpen, stuur me dan jouw advertentie via Dm @vanderwoudeonlinemarketing, facebook: C.vanderwoude online marketing of natuurlijk de oude vertrouwde E-mail: Collin@vanderwoudeonlinemarketing.nl
Alvast bedankt en geef het je alles!
Collin
Reactie plaatsen
Reacties