Hoe U Effectief Koude Leads Omzet Naar Warme Die Uw Product/Service Willen Kopen

Gepubliceerd op 6 december 2024 om 22:20


Er zijn altijd honderden manieren om leads te krijgen en tot nu toe is er één duidelijke winnaar.


In nerdy marketingtermen heet het: 2-staps leadgeneratie.

 

Maar in term die nuttig is voor u is: de meest effectieve methode om meer klanten te krijgen!

Wat is 2-staps leadgeneratie en voor wie is het bedoeld? 



Het wordt door iedereen gebruikt: business to business, business to consumer, service providers, content creators, etc. etc.

 

En simpel gezegd is het een effectieve manier om uw product/service in 2 stappen te verkopen.

 

Voordat ik de geheime formule deel, wil ik even vermelden hoe voordelig deze methode is voor de (financiële) groei van uw bedrijf.

 

  • Deze methode is bewezen effectief te zijn door talloze miljardenbedrijven over de hele wereld (Coca Cola, Amazon, LinkedIn, Spotify, Netflix, Tesla... En ga zo maar door.)
  • Je koude leads veranderen in warme leads, wat leidt tot een 'waarschijnlijk om te kopen' toename van 20-40%.
  • Deze methode filtert de hoogwaardige leads die uw product wil kopen en is gemakkelijk te volgen voor toekomstige retargeting.
  • En veeeeeel meer, laten we er gewoon induiken!



Stap één van de meest effectieve methode om klanten te krijgen

 

In de eerste stap kunnen we de vervelende verkooppraatjes, leads van lage kwaliteit en enorme advertentie-uitgaven veilig laten vallen.

 

We laten de leads gewoon naar ons toe komen.

 

Dat doen we door eerst waarde te bieden.

 

We geven iets gratis weg waar onze leads/consumenten graag meer over willen weten.

 

Stel dat u een bedrijf hebt voor het plannen van bruiloften en u past de eerste stap van de 2 stap leadgeneratie toe, dan kunt u een PDF maken met '6 manieren waarop we garanderen dat uw bruiloft perfect is'.

 

Dit ‘warmt’ de prospect op en verhoogt de waarschijnlijkheid dat ze kopen enorm.

 

Wanneer een prospect interesse toont en u zijn e-mail stuurt, kunt u deze nu toevoegen aan uw e-maillijst of een spreadsheet bijhouden met de e-mails van zeer potentiële klanten.



Stap twee - warme leads omzetten in klanten

 

De koude leads die u in warme leads hebt veranderd door gratis waarde te bieden, zijn nu bekend met uw product.

 

Het is nu duidelijk dat ze interesse hebben en zijn waarschijnlijk klaar om te kopen!

 

Het enige wat u nu hoeft te doen, is contact met ze opnemen via e-mail met een nieuwsbrief, een persoonlijke e-mail of gewoon een op maat gemaakt aanbod met uw product/service en zie hoe deze elitaire marketing magie afbetaald!

 

Als u bewijs wilt zien van hoe ik dit succesvol heb gedaan voor een trouwfotograaf, stuur me dan een e-mail met 'bewijs' en ik zorg ervoor dat mijn team het opstuurt!

 

Dat is het voor nu.

 

Collin

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.